Voorbereidingen en Vlinders - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Mathilde - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en Vlinders - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Mathilde - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en Vlinders

Door: Mathilde van der Lee

Blijf op de hoogte en volg Mathilde

25 December 2012 | Nederland, Nijmegen

Nooit heb ik door gehad hoeveel voorbereiding er eigenlijk nodig is voordat je aan een reis als deze kan beginnen. Met gewoon je bestemming kiezen en een ticket boeken ben je er nog niet. Nee, integendeel, daar begint het pas. Visum aanvragen, een boodschappenlijstje maken voor de nog aan te schaffen dingen en deze dingen ook echt aanschaffen, route plannen voor in Australië zelf en een hoop andere formulieren invullen waar ik jullie niet mee ga lastigvallen. Een gedoe kan je het wel noemen zeg, pfff. Maar hoe meer van deze dingen ik van mijn 'nog te doen' lijstje kan afstrepen, hoe meer de kriebels in mijn buik op komen zetten. Ja, ik ga écht voor 4½e maand naar Australië, in mijn eentje. Ja, over iets meer dan een maand ga ik al. Maar ook: Ja, ik ga een fantastische tijd hebben en waarschijnlijk de ervaring van mijn leven hebben. Ik heb er zin in, samen met de spanningsvlinders in mijn buik.

  • 26 December 2012 - 11:15

    Danique:

    met die vlinders in de buik gaat het helemaal goed komen.
    ik ga je verhalen allemaal lezen. ben erg benieuwd succes met je voorbereidingen!

  • 26 December 2012 - 21:58

    Anja:

    Dat zal stil worden hier in huis.....jij zult van stilte geen last hbben! Ongetwijfeld ga je n prachtige en avontuurlijke tijd tegemoet daarginds in down under.

  • 08 Februari 2013 - 13:08

    Truus Van Roosmalen:

    Hey Mathilde! Ik heb je site gevonden; ben heel benieuwd hoe het allemaal verder al gaan. Hoorde van Anja dat je een goede oversteek hebt gehad. Veel plezier en succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathilde

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 22525

Voorgaande reizen:

05 Februari 2013 - 18 Juni 2013

Er op uit in Australië

Landen bezocht: